Výmena tovaru

Nesadla Vám veľkosť alebo typ obuvi, ktorý ste si zakúpili? Chceli by ste ho vymeniť alebo vrátiť? Nie je problém!

  • Tovar je možné vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru
  • Tovar musí byť nepoužívaný, nenosený, nepoškodený, kompletný, zabalený v pôvodnom nepoškodenom obale/krabici, s nepoškodeným štítkom
  • Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme
  • Nie je možné vymeniť/vrátiť tovar, ktorý bol zhotovený podľa Vašich osobitných požiadaviek na mieru , tovar, ktorý nemožno vrátiť z hygienických dôvodov alebo rýchlo podlieha skaze
  • Právo na vrátenie tovaru/odstúpenie od zmluvy nemajú právnické osoby-podnikatelia ( tovar zakúpený na IČO ) na základe ustanovenia z. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka. Od týchto osôb tovar na vrátenie neakceptujeme.

Postup pri výmene obuvi:

  • Obuv zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
  • Priložte doklad o kúpe (faktúru) a formulár na výmenu tovaru dopíšte naň, za akú veľkosť/typ požadujete obuv vymeniť
  • Balík Vám odošleme na naše náklady!

Postup pri vrátení obuvi:

  • Obuv zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
  • Priložte doklad o kúpe (faktúru)
  • Vyplňte nasledovný formulár a priložte ho k obuvi - formular-na-odstupenie-od-zmluvy.doc
  • Na číslo účtu, ktoré uvediete vo formulári, Vám vrátime príslušnú sumu do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíka

Reklamácia:

Riziko reklamácií minimalizujeme tým, že predávame len osvedčené a spoľahlivé výrobky. Aj tak ale sem-tam k nejakej reklamácii dôjde. Ak vám teda príde produkt, ktorý nefunguje alebo na ňom časom objavíte chybu, ktorá nesúvisí s bežným opotrebením tovaru, určite nám dajte vedieť a my urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.

Napíšte nám e-mail na info@suecos.sk popisom reklamácie daného produktu, s číslom faktúry.

Zo zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní, snažíme sa však, aby sme reklamáciu vyriešili vždy čo najskôr.

Doručenie tovaru do firmy pri reklamácii:

Do balíka, prosím, priložte info:

  • priložte vyplnený reklamačný formulár
  • Priložte doklad o kúpe (faktúru, stačí jej kópiu)
  • Tovar zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava

Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre vrátenie peňazí).

Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, je potrebné, aby bol tovar v originálnom obale s neporušenou pečaťou. Pokiaľ ide o reklamovaný tovar, originálny obal nepotrebujeme.

 
Hodnotenie obchodu
Hodnotenie obchodu
Ako sú s nami zákazníci spokojní?
5,0 11 hodnotení