Výmena tovaru
Nesadla Vám veľkosť alebo typ obuvi, ktorý ste si zakúpili? Chceli by ste ho vymeniť alebo vrátiť? Nie je problém!
- Tovar je možné vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru
- Tovar musí byť nepoužívaný, nenosený, nepoškodený, kompletný, zabalený v pôvodnom nepoškodenom obale/krabici, s nepoškodeným štítkom
- Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme
- Nie je možné vymeniť/vrátiť tovar, ktorý bol zhotovený podľa Vašich osobitných požiadaviek na mieru , tovar, ktorý nemožno vrátiť z hygienických dôvodov alebo rýchlo podlieha skaze
- Právo na vrátenie tovaru/odstúpenie od zmluvy nemajú právnické osoby-podnikatelia ( tovar zakúpený na IČO ) na základe ustanovenia z. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka. Od týchto osôb tovar na vrátenie neakceptujeme.
Postup pri výmene obuvi:
- Obuv zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
- Priložte doklad o kúpe (faktúru) a formulár na výmenu tovaru dopíšte naň, za akú veľkosť/typ požadujete obuv vymeniť
- Balík Vám odošleme na naše náklady!
Postup pri vrátení obuvi:
- Obuv zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
- Priložte doklad o kúpe (faktúru)
- Vyplňte nasledovný formulár a priložte ho k obuvi - formular-na-odstupenie-od-zmluvy.doc
- Na číslo účtu, ktoré uvediete vo formulári, Vám vrátime príslušnú sumu do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíka
Reklamácia:
Riziko reklamácií minimalizujeme tým, že predávame len osvedčené a spoľahlivé výrobky. Aj tak ale sem-tam k nejakej reklamácii dôjde. Ak vám teda príde produkt, ktorý nefunguje alebo na ňom časom objavíte chybu, ktorá nesúvisí s bežným opotrebením tovaru, určite nám dajte vedieť a my urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
Napíšte nám e-mail na info@suecos.sk popisom reklamácie daného produktu, s číslom faktúry.
Zo zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní, snažíme sa však, aby sme reklamáciu vyriešili vždy čo najskôr.
Doručenie tovaru do firmy pri reklamácii:
Do balíka, prosím, priložte info:
- priložte vyplnený reklamačný formulár
- Priložte doklad o kúpe (faktúru, stačí jej kópiu)
- Tovar zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre vrátenie peňazí).
Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, je potrebné, aby bol tovar v originálnom obale s neporušenou pečaťou. Pokiaľ ide o reklamovaný tovar, originálny obal nepotrebujeme.